Poštovné od 2 000,- Kč vždy zdarma. A plno výhod pro registrované zákazníky - klikněze ZDE pro více informací!     |     Máte zájem o nějaké zboží ve více kusech - třeba 100 nebo 200 kusů? Napište nám a zařídíme to pro Vás!

Stručně a jasně - jak postupovat při reklamaci


Přečtěte si zákonná reklamační řád. Můžete-li využít práv z vadného plnění, postupujte dle tohoto postupu:


smart-art-14


  1. Stáhněte si reklamační formulář ZDE - vytisknutý a správně vyplněný jej podepište.
  2. Pro urychlení procesu nám zašlete e-mail o reklamaci - do přílohy můžete přiložit naskenovaný formulář. *
  3. Vaškeré zboží včetně příslušenství pečlivě zabalte a do balíčku vložte podepsaný formulář.
  4. Zboží jakkoliv zašlete na dresu: **
    Jan Procházka
    Italská 2315
    272 01 Kladno
  5. To jest z Vaší strany vše. Následně pouze vyčkejte, než Váš požadavek vyřídíme.

* Krok č. 2 není povinný. Nicméně vložení podepsaného formuláře v kroku 3 povinné je.
** Ideálně jakkoliv přes Českou poštu nebo PPL. Do názvu nepiště jméno obchodu "John's Shop", ale pouze jméno obchodníka "Jan Procházka".


Reklamační řád - John's Shop | Reklamační formulář ke stažení

DALŠÍ UŽITEČNÉ INFORMACE NALEZNETE ZDE



Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací naleznete zde.