FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonem dané době. Celý formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na naši níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím. Pokud to bude adekvátní či nutné, zašlete též (ideálně elektronickou cestou) všechny potřebné důkazní materiály (například fotografie a podobně).
Adresát (prodávající):
Adresa obchodu: | www.johns-shop.cz |
Jméno: | Jan Procházka |
Se sídlem: | Italská 2315, 272 01 Kladno |
IČ: | 05917221 |
E-mailová adresa: | johns-shop@email.cz |
Telefonní číslo: | +420 737 601 643 |
Adresa pro zaslání zboží:
Jan Procházka
Italská 2315
272 01 Kladno
Obecná poučení k uplatnění reklamace:
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám/sama způsobil/a nebo o kterých jste při koupi věděl/a. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Veškerá práva z vadného plnění jsou popsána v našich Obchodních podmínkách nebo je můžete nalézt v současně platném Novém občanském zákoníku České republiky.
Následující pole vyplní zákazník:
Spotřebitel:
1. Jméno a příjmení: |
|
2. Adresa: |
|
3. Telefon: |
|
4. E-mail: |
|
Objednávka:
5. Datum objednání: |
|
6. Datum obdržení: |
|
7. Číslo objednávky: |
|
8. Reklamované zboží: |
|
9. Platební způsob: |
|
Seznam příloh:
1. Faktura za objednané zboží č. |
|
2. Další přílohy: |
|
REKLAMACE
Vážený týme John’s Shopu,
dne jsem ve Vašem obchodě John’s Shop (na adrese www.johns-shop.cz) závazně vytvořil/a objednávku a zakoupil/a v přiložené faktuře specifikované zboží.
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
Produkt: |
|
Závada: |
|
Popis: |
|
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
(Zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat; například: „Jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.“)
Návrh řešení: |
|
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil/a, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
V/ve |
|
, dne |
|
____________________________________
Podpis spotřebitele