Na této stránce vyplňte všechna formulářová pole.

Tisk zahájíte jednoduše kliknutím na tlačítko , klávesovou zkrazkou "Ctrl + P" nebo kliknutím na ikonu tisku ve Vašem prohlížeči.

Po otevření dialogového okna můžete začít tisknout ve formátu A4 - nebo lze též soubor uložit jako PDF.

Pokud jsou stránky při tisku deformované, můžete zkusit vyplnit tento formulář nebo stáhnout jeden ze souborů zde.




 

FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

 

Vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonem dané době. Celý formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na naši níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím. Pokud to bude adekvátní či nutné, zašlete též (ideálně elektronickou cestou) všechny potřebné důkazní materiály (například fotografie a podobně).

 

 


Adresát (prodávající):

Adresa obchodu: www.johns-shop.cz
Jméno: Jan Procházka
Se sídlem: Italská 2315, 272 01 Kladno
IČ: 05917221
E-mailová adresa: johns-shop@email.cz
Telefonní číslo: +420 737 601 643

Adresa pro zaslání zboží:

Jan Procházka
Italská 2315
272 01 Kladno


 

Obecná poučení k uplatnění reklamace:

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám/sama způsobil/a nebo o kterých jste při koupi věděl/a. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

 

Veškerá práva z vadného plnění jsou popsána v našich Obchodních podmínkách nebo je můžete nalézt v současně platném Novém občanském zákoníku České republiky.

 

 

Následující pole vyplní zákazník:

 

Spotřebitel:

1. Jméno a příjmení:

2. Adresa:

3. Telefon:

4. E-mail:

 

Objednávka:

5. Datum objednání:

6. Datum obdržení:

7. Číslo objednávky:

8. Reklamované zboží:

9. Platební způsob:

 

Seznam příloh:

1. Faktura za objednané zboží č.

2. Další přílohy:


1/2

 

 

REKLAMACE

 

Vážený týme John’s Shopu,

 

dne jsem ve Vašem obchodě John’s Shop (na adrese www.johns-shop.cz) závazně vytvořil/a objednávku a zakoupil/a v přiložené faktuře specifikované zboží.

 

Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

Produkt:

Závada:

Popis:

 

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

(Zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat; například: „Jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.“)


Návrh řešení:


 

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil/a, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

 

 


V/ve

, dne

 

 

 

                                                                                                            ____________________________________

                                                                                                    Podpis spotřebitele


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2/2